Τέλη κυκλοφορίας: Πότε λήγει η παράταση – «Καμπάνα» για όσους δεν πληρώσουν PDF Εκτύπωση E-mail

driving

Τέλη κυκλοφορίας: Προθεσμία μέχρι και 28 Φεβρουαρίου έχουν όλοι όσοι δεν έχουν πληρώσει ακόμη τα τέλη κυκλοφορίας, προκειμένου να μην πληρώσουν τσουχτερά πρόστιμα.

Προθεσμία μέχρι και 28 Φεβρουαρίου έχουν όλοι όσοι δεν έχουν πληρώσει ακόμη τα τέλη κυκλοφορίας, προκειμένου να μην πληρώσουν τσουχτερά πρόστιμα. Όπως έχουν ανακοινώσει από το υπουργείο Οικονομικών δεν πρόκειται να δοθεί περαιτέρω παράταση στη διαδικασία.

Τέλη κυκλοφορίας: Έρχεται “καμπάνα” για όσους δεν πληρώσουν

Για όσους δεν πληρώσουν μέχρι και 28 Φεβρουαρίου τα τέλη κυκλοφορίας τα πρόστιμα είναι τα εξής:

ίσο με το ποσό των τελών αν το όχημα είναι δίκυκλο/ τρίκυκλο ή επιβατικό ΙΧ

ίσο με το 50% των τελών αν το όχημα είναι επιβατικό Δ.Χ.

μηδενικό αν τα τέλη κυκλοφορίας είναι λιγότερα από 30 ευρώ.

Εάν ένας ιδιοκτήτης οχήματος δεν μπορεί να καταβάλει τα τέλη κυκλοφορίας, έχει τη δυνατότητα να το θέσει σε ακινησία.

Υπενθυμίζεται πως η μη έγκυρη αποπληρωμή των τελών κυκλοφορίας επισύρει πρόστιμο, το οποίο ισούται με το 100% των τελών που αναλογούν στο όχημα.

 


Τέλη κυκλοφορίας: Τα ποσά που πρέπει να πληρώσετε

Εκπομπές CO2 – τιμή σε ευρώ ανά μονάδα ρύπου

0-122: 0 ευρώ

123-139: 0,64 ευρώ

140-166: 0,70 ευρώ

167-208: 0,85 ευρώ

209-224: 1,87 ευρώ

225-240: 2,20 ευρώ

241-260: 2,50 ευρώ

261-280: 2,70 ευρώ

Πάνω από 281: 2,82 ευρώ

Οι υπόλοιποι ιδιοκτήτες οχημάτων αναμένεται να πληρώσουν τα ίδια τέλη κυκλοφορίας με την προηγούμενη χρονιά.

Αναλυτικά, οι τιμές των τελών κυκλοφορίας για οχήματα που είναι αγορασμένα από το 2006 και μετά έχουν ως εξης:

Από 1.072 κ.ε – 1.357 κ.ε ο ιδιοκτήτης καλείται να πληρώσει 135 ευρώ

Από 1.358 κ.ε – 1548 κ.ε ο ιδιοκτήτης καλείται να πληρώσει 255 ευρώ

Από 1.549 κ.ε – 1.738 κ.ε ο ιδιοκτήτης καλείται να πληρώσει 280 ευρώ

Από 1.739 κ.ε – 1.928 κ.ε ο ιδιοκτήτης καλείται να πληρώσει 320 ευρώ

Από 1.929 κ.ε – 2.357 κ.ε ο ιδιοκτήτης καλείται να πληρώσει 690 ευρώ

Από 4.001 κ.ε και άνω ο ιδιοκτήτης καλείται να πληρώσει 1.380 ευρώ

 
Πpoσoχή: Οι οδηγοί που πρέπει να βάλουν ένα μεγάλο «Σ» στο τζάμι του αυτοκινήτου τους, τα τσουχτερά πρόστιμα PDF Εκτύπωση E-mail

driving

Πpoσoχή: Οι οδηγοί που πρέπει να βάλουν ένα μεγάλο «Σ» στο τζάμι του αυτοκινήτου τους, τα τσουχτερά πρόστιμα

Ποιοι πρέπει να βάλουν ένα «Σ» στο τζάμι τους και γιατί – Το πρόστιμο

Οι οδηγοί με συνοδό υποχρεούνται να τοποθετήσουν στο πίσω παρμπρίζ του αυτοκινήτου διακριτικό σήμα διαστάσεων 12 x15 εκατοστά, το οποίο θα περιέχει το Κεφαλαίο γράμμα «Σ» με διαστάσεις 12 x15 εκατοστά στο πίσω παράθυρο του αυτοκινήτου.

Οι όροι και οι προϋποθέσεις οδήγησης με συνοδό δημοσιεύθηκαν στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης ανοίγοντας και ουσιαστικά το δρόμο στους νέους να βρεθούν πίσω από το τιμόνι κάποιου αυτοκινήτου.

Όπως αναφέρει ο «Ελεύθερος Τύπος», για να μπορούν να κάθονται στο τιμόνι με συνοδό όσοι έχουν λάβει το προσωρινό δίπλωμα, απαραίτητη προϋπόθεση είναι η μηδενική κατανάλωση αλκοόλ αλλά και η… πλήρης τήρηση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, γιατί σε διαφορετική περίπτωση κυρώσεις θα έχουν και οι δύο πλευρές.

Σύμφωνα με την Υπουργική Απόφαση, η προσωρινή άδεια οδήγησης παρέχει στον κάτοχό της όλα τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις που έχουν όσοι οδηγούν Ι.Χ. αλλά και κάποιους επιπλέον κανόνες.

Ειδικότερα, οι 17άρηδες θα πρέπει να γνωρίζουν πως απαγορεύεται η κατανάλωση οποιασδήποτε ποσότητας αλκοόλ από τον οδηγό κατά τη συνοδευόμενη οδήγηση. Μάλιστα, όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται, «τα όρια οινοπνεύματος, των 0,20 gr/λίτρο αίματος, μετρούμενο με τη μέθοδο της αιμοληψίας και των 0,10 mg/λίτρο εκπνεόμενου αέρα, μετρούμενο με αλκοολόμετρο, μηδενίζονται».

 

Το Κεφαλαίο γράμμα «Σ» στο πίσω παράθυρο του αυτοκινήτου

Παράλληλα, επιβάλλεται στους οδηγούς και στους συνοδούς αυτών η υποχρέωση να τοποθετούν, για το χρονικό διάστημα που διαρκεί η συνοδευόμενη οδήγηση, στα οχήματα ειδικό διακριτικό σήμα αναγνωρίσεως νέων οδηγών που δεν έχουν συμπληρώσει την ηλικία των 18 ετών.

Το διακριτικό σήμα αποτελείται από το κεφαλαίο γράμμα «Σ». Το γράμμα αυτό είναι μαύρου χρώματος, εκτυπώνεται σε επιφάνεια λευκού χρώματος και έχει διαστάσεις 12×15 εκατοστά. Επικολλάται ή τοποθετείται στη δεξιά άκρη της εσωτερικής πλευράς του οπίσθιου υαλοπίνακα του οχήματος με τέτοιο τρόπο ώστε να διακρίνεται με ευχέρεια από τους οδηγούς των οχημάτων που ακολουθούν.

Με τη συμπλήρωση της ηλικίας των 18 ετών, ανεξαρτήτως αν εξακολουθεί να επιβαίνει ή όχι συνοδός στο όχημα, αφαιρείται το διακριτικό σήμα «Σ» και τοποθετείται το διακριτικό σήμα «Ν».

Επιπλέον, υποχρεούνται να φέρουν κατά την οδήγηση δελτίο αστυνομικής ταυτότητας ή ισχύον διαβατήριο ή άλλο επίσημο έγγραφο αναγνώρισης της ταυτότητάς τους, καθώς και απλή εκτύπωση ή μεταφορτωμένη σε κατάλληλο μέσο σε ψηφιακή μορφή την προσωρινή άδεια οδήγησης. Εφόσον ο κάτοχος της προσωρινής άδειας οδήγησης κατέχει συγχρόνως και ισχύουσα άδεια οδήγησης κατηγορίας ΑΜ (μηχανάκι 50άρι), υποχρεούται να φέρει μαζί του τις 2 άδειες κατά την οδήγηση.

Ηλεκτρονικά η προσωρινή άδεια οδήγησης

Η προσωρινή άδεια οδήγησης χορηγείται ηλεκτρονικά μέσω πληροφοριακού συστήματος κατόπιν ταυτοποίησης του δικαιούχου. Ο δικαιούχος διασυνδέεται σε ηλεκτρονικό σύνδεσμο στον διαδικτυακό τόπο https://prosorini-adeia-odigisis. yme.gov.gr για τη χορήγηση της προσωρινής άδειας οδήγησης, είτε σε έντυπη μορφή (εκτυπώνοντάς τη) είτε σε ψηφιακή μορφή μεταφορτώνοντάς την ως αρχείο μορφότυπου pdf σε κατάλληλο μέσο (π.χ. smartphone). Στο κάτω μέρος του εντύπου αναγράφεται με έντονα γράμματα η φράση «Οδήγηση υποχρεωτικά με συνοδό μέχρι τη συμπλήρωση του 18ου έτους».

Σύμφωνα με το νόμο, η οδήγηση με συνοδό επιτρέπεται εντός της περιφερειακής ενότητας του τόπου κατοικίας του οδηγού. Μετά τη συμπλήρωση του 18ου έτους επιτρέπεται η οδήγηση χωρίς συνοδό εντός της ελληνικής επικράτειας.

Οι συνοδοί

Ο συνοδός θα πρέπει να έχει συμπληρώσει την ηλικία των 25 ετών, να έχει στην κατοχή του άδεια οδήγησης τουλάχιστον κατηγορίας Β πάνω από πέντε χρόνια και να έχει την άδεια οδήγησης σε ισχύ, την οποία θα φέρει μαζί του.

Ταυτόχρονα, ο συνοδός είναι υποχρεωμένος να παρακολουθεί με προσοχή το οδικό δίκτυο, την οδική σήμανση και γενικότερα τις συνθήκες οδικής κυκλοφορίας, να προειδοποιεί και να συμβουλεύει κατάλληλα τον οδηγό. Θα πρέπει επίσης να ελέγχει τον τρόπο οδήγησης και τις αντιδράσεις του οδηγού και να μην του επιτρέπει την οδήγηση όταν κρίνει ότι δεν ανταποκρίνεται στις οδηγικές απαιτήσεις, πιάνοντας ο ίδιος το τιμόνι.

Αυστηρές οι κυρώσεις

Αυστηρές είναι οι προβλεπόμενες κυρώσεις τόσο για τους οδηγούς όσο και για τους συνοδούς τους στην περίπτωση που δεν τηρούνται όλες οι προϋποθέσεις, καθώς σε αυτήν την περίπτωση η οδήγηση θα θεωρείται παράνομη και θα επιφέρει αφαίρεση της άδειας οδήγησης.

Πιο συγκεκριμένα, οι κυρώσεις που επιβάλλονται είναι οι εξής:

1. Η οδήγηση χωρίς την παρουσία συνοδού ή με την παρουσία συνοδού ο οποίος δεν πληροί τις απαραίτητες προϋποθέσεις εκλαμβάνεται ως οδήγηση χωρίς κατοχή της κατάλληλης κατηγορίας άδειας οδήγησης και επιβάλλεται στον οδηγό η προβλεπόμενη κύρωση, ενώ επιπλέον θα αφαιρείται η προσωρινή άδεια οδήγησης, η οποία θα ακυρώνεται και δεν θα μπορεί να επανεκδοθεί. Το έντυπο της άδειας οδήγησης θα χορηγείται με τη συμπλήρωση της ηλικίας των 19 ετών.

2. Στο συνοδό που έχει στην κατοχή του άδεια οδήγησης και δεν πληροί τις απαραίτητες προϋποθέσεις θα επιβάλλεται αφαίρεση της άδειας οδήγησης 30 ημέρες.

3. Στις περιπτώσεις παραβίασης του ΚΟΚ από τον οδηγό, η ανάλογη κύρωση δεν θα επιβάλλεται μόνο στον οδηγό, αλλά και στο συνοδό εφόσον επιβαίνει στο αυτοκίνητο. Παράλληλα, για παράβαση που επιφέρει αφαίρεση της άδειας οδήγησης, αφαιρείται η προσωρινή άδεια οδήγησης, η οποία ακυρώνεται και δεν μπορεί να επανεκδοθεί.

4. Σε περίπτωση μη τοποθέτησης σε όχημα του διακριτικού σήματος «Σ» επιβάλλεται στον οδηγό και στο συνοδό διοικητικό πρόστιμο.

Εφόσον για παράβαση αφαιρεθεί η προσωρινή άδεια οδήγησης, μετά την επικύρωση της παράβασης, θα ειδοποιείται αυθημερόν η Υπηρεσία Υποστήριξης Πληροφορικής και Ηλεκτρονικών Συστημάτων του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για την άμεση ακύρωση της προσωρινής άδειας οδήγησης.

Εάν ο οδηγός κατέχει και άδεια οδήγησης κατηγορίας ΑΜ, αυτή θα αφαιρείται για το χρονικό διάστημα που προβλέπεται για τη συγκεκριμένη παράβαση.

Πηγή: Ελεύθερος Τύπος

 
Οριστικό: Τέλος η οδήγηση για τους μεθυσμένους-Ισόβια στους πιωμένους… PDF Εκτύπωση E-mail

driving

Υποχρεωτικό θα είναι το σύστημα ανίχνευσης αλκοόλ στον οδηγό για όλα τα καινούρια οχήματα στην ΕΕ από το 2022.

Μόνο με προηγμένα συστήματα ασφαλείας θα μπορούν να διατίθενται τα νέα αυτοκίνητα στην αγορά της ΕΕ από τα μέσα του 2022 όπως αποφασίστηκε από το Συμβούλιο της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Οι νέοι κανόνες θα βοηθήσουν στη μείωση του αριθμού των θανάτων και των σοβαρών τραυματισμών στους δρόμους της ΕΕ, ενώ ενισχύουν και την ανταγωνιστικότητα των Ευρωπαίων κατασκευαστών αυτοκινήτων στην παγκόσμια αγορά.

Νέος Ποινικός Κώδικας: Μέχρι και ισόβια στους επικίνδυνους οδηγούς

Ένα από τα σημαντικότερα συστήματα που θα πρέπει να έχουν όλα τα καινούρια οχήματα αφορά  αφορά σε εκείνο που ελέγχει και παρεμποδίζει την εκκίνηση και οδήγηση του οχήματος σε περίπτωση που ανιχνεύσει πως ο οδηγός βρίσκεται υπό την επήρεια αλκοόλ!

Επίσης η τοποθέτηση των λεγόμενων «μαύρων κουτιών» και τα οχήματα θα αποτελεί γεγονός καθώς η νέα νομοθεσία προβλέπει την ύπαρξη συστημάτων καταγραφής δεδομένων συμβάντος!

Ποια είναι τα υποχρεωτικά συστήματα

Σύμφωνα με τους νέους κανόνες, όλα τα μηχανοκίνητα οχήματα (συμπεριλαμβανομένων των φορτηγών, λεωφορείων, ημιφορτηγών και οχημάτων τύπου SUV) θα πρέπει να είναι εξοπλισμένα με τα ακόλουθα χαρακτηριστικά ασφαλείας:

* ευφυής έλεγχος ταχύτητας,

* εγκατάσταση συστήματος για την παρεμπόδιση της οδήγησης υπό την επήρεια οινοπνεύματος,

* σήματα επείγουσας στάθμευσης,

* συστήματα ανίχνευσης οπισθοπορείας,

* συστήματα καταγραφής δεδομένων συμβάντος,

* ακριβής παρακολούθηση της πίεσης των ελαστικών,

* συστήματα προειδοποίησης της υπνηλίας και της προσοχής του οδηγού,

* προηγμένα συστήματα προειδοποίησης διάσπασης της προσοχής του οδηγού.

* προηγμένα συστήματα πέδησης έκτακτης ανάγκης,

* συστήματα παραμονής στη λωρίδα κυκλοφορίας σε έκτακτη ανάγκη,

* διευρυμένες περιοχές προστασίας πρόσκρουσης της κεφαλής ικανές να μετριάζουν τους τραυματισμούς σε συγκρούσεις με ευάλωτους χρήστες του οδικού δικτύου, όπως οι πεζοί και οι ποδηλάτες.

Επίσης πέραν των παραπάνω οι κατασκευαστές είναι υποχρεωμένοι να κατασκευάζουν με τέτοιο τρόπο τα οχήματά τους ώστε να μειώνονται σημαντικά τα τυφλά σημεία γύρω από αυτά.
Επίσης θα πρέπει να είναι εξοπλισμένα με συστήματα ανίχνευσης πεζών, ποδηλατών αλλά και άλλων οχημάτων.
Επόμενο βήμα για την Επιτροπή αποτελεί η ομαλή μετάβαση στα αυτοκίνητα με αυτόνομα συστήματα οδήγησης.

Πηγή: www.newsauto.gr

 
Κανόνες για ασφαλή οδήγηση κατά τη διάρκεια βροχόπτωσης PDF Εκτύπωση E-mail

driving

Απλοί κανόνες και μέτρα προφύλαξης


Τώρα που αλλάζει ο καιρός και οδεύουμε προς τον χειμώνα, τα δεδομένα της οδήγησης τροποποιούνται ως προς τον τρόπο που οδηγούμε το καλοκαίρι, ή τις άλλες εποχές του έτους. Κι αυτό, γιατί είναι γνωστό ότι οι βροχές δημιουργούν παγίδες στο δρόμο, που σε συνάρτηση με την κακή κατάσταση των αυτοκινήτων και των ελαστικών, μπορεί να οδηγήσουν σε ατυχήματα.
Ωστόσο, υπάρχουν απλοί κανόνες που θα πρέπει να εφαρμόζουν όλοι οι οδηγοί για να παραμείνουν ασφαλείς. Το πρώτο που οφείλουν να φροντίσουν, είναι η καλή ορατότητα. Το παρμπρίζ πρέπει να είναι καθαρό, ενώ ο οδηγός θα πρέπει να βεβαιωθεί ότι οι υαλοκαθαριστήρες δεν έχουν φθαρεί, με το δοχείο νερού των υαλοκαθαριστήρων να είναι γεμάτο.
Επειδή η βροχή μειώνει την ορατότητα, θα πρέπει ο οδηγός να έχει πάντα τα φώτα πορείας αναμμένα. Αυτό φυσικά δεν ισχύει για τα καινούρια μοντέλα, που τα φώτα ημέρας αποτελούν στάνταρ εξοπλισμό. Επειδή τα κλειστά παράθυρα κατά τη διάρκεια της βροχής οδηγούν γρήγορα στο θάμπωμα των τζαμιών, θα πρέπει ο οδηγός να χρησιμοποιεί το σύστημα a/c ή του κλιματισμού για το «ξεθάμπωμα» των τζαμιών. Τα ελαστικά είναι ένα σημαντικό σημείο που θα πρέπει να προσέχουν όλοι οι οδηγοί. Θα πρέπει να βεβαιωθούν ότι έχουν το προβλεπόμενο βάθος πέλματος, όσο και τη σωστή πίεση. Το κανονικό βάθος πέλματος συμβάλλει στην αποφυγή της πλαγιολίσθησης και της υδρολίσθησης.
Η βροχή αυξάνει την ολισθηρότητα του δρόμου. «Ειδικά στο ξεκίνημα της βροχής, οι δρόμοι μπορεί να γίνουν εξαιρετικά ολισθηροί. Σε βρεγμένο δρόμο, η τριβή μεταξύ ελαστικών και δρόμου είναι μειωμένη κατά τουλάχιστον 50%. Επίσης, θυμηθείτε ότι αν κινείστε με ταχύτητα 60 km/h, η απόσταση ακινητοποιήσεως του οχήματός σας σε βρεγμένο οδόστρωμα είναι 72 μέτρα», επισημαίνει χαρακτηριστικά ο πρόεδρος του Πανελληνίου Συλλόγου Εκπαιδευτών Οδήγησης και Κυκλοφοριακής Αγωγής, Αρης Ζωγράφος.
Η ταχύτητα κατά τη διάρκεια της βροχής, αλλά και αργότερα, θα πρέπει να είναι μικρή ώστε να δίνει περισσότερο χρόνο στην πρόσφυση του ελαστικού, ενώ η απόσταση ασφαλείας από το προπορευόμενο όχημα είναι ιδιαίτερα σημαντική παράμετρος. Η προετοιμασία για ένα ταξίδι στη βροχή, απαιτεί προσεκτική χρήση όλων των κύριων σημείων ελέγχου, όπως του τιμονιού, του συμπλέκτη, των φρένων και του γκαζιού. Όταν το οδόστρωμα είναι γεμάτο νερά και δεν φαίνονται οι διαγραμμίσεις, τότε θα πρέπει να ακολουθούμε τα ίχνη του προπορευόμενου αυτοκινήτου, ενώ θα πρέπει να αποφεύγουμε την απότομη χρήση των φρένων. Όσο για τις προσπεράσεις, αυτές δεν θα πρέπει να γίνονται, ή αν θα πρέπει να γίνουν, ο οδηγός οφείλει να έχει πολύ μεγάλη προσοχή.
Θα πρέπει να στεγνώνουμε τα φρένα μας όταν περνάμε μέσα από νερά, πατώντας τα απαλά για λίγα μέρα.
Αν το αυτοκίνητο γλιστρήσει λόγω της ολισθηρότητας, δεν θα πρέπει να πατήσουμε απότομα φρένο, αλλά θα πρέπει να εφαρμόσουμε έντονη και σταθερή πίεση στο πεντάλ του φρένου.
Ο οδηγός οφείλει να μην προσπαθήσει να περάσει μέσα από νερά που κινούνται, καθώς είναι πιθανό η δυνατή βροχή να σχηματίζει χείμαρρους, οι οποίοι μπορεί να γίνουν εξαιρετικά επικίνδυνοι και να παρασύρουν το όχημα. Ειδικά στη νυχτερινή οδήγηση, το πέρασμα από κινούμενα νερά έχει οδηγήσει σε τραγωδίες.
Σε μέρη όπου έχει «μαζέψει» πολύ νερό, κινηθείτε πολύ σιγά και θυμηθείτε, ότι όσο περισσότερο νερό σηκώσει το αυτοκίνητο με το πέρασμα σας, τόσο μεγαλύτερη γίνεται η πιθανότητα να βραχούν τα ηλεκτρικά τμήματα του κινητήρα, με αποτέλεσμα να σβήσει ο κινητήρας.
Όταν κινείστε σε κατοικημένες περιοχές, προσοχή στους πεζούς που κινούνται σε πεζοδρόμιο ή περιμένουν σε στάση λεωφορείων.
Αν η βροχή είναι πολύ δυνατή και οι υαλοκαθαριστήρες δεν μπορούν να καθαρίσουν το παρμπρίζ, λόγω μεγάλου όγκου βροχής, σταματήστε στην άκρη του δρόμου και περιμένετε να σταματήσει ή να κοπάσει η βροχή.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

 
Τέλη κυκλοφορίας 2020: Δείτε πώς θα τα εκτυπώσετε - Ποια τα πρόστιμα PDF Εκτύπωση E-mail

driving

Μέχρι πότε πρέπει να έχετε ολοκληρώσει τη διαδικασία

Το βράδυ της Πέμπτης 7/11 αναρτήθηκαν και είναι διαθέσιμα στο Taxisnet τα τέλη κυκλοφορίας 2020. Για φέτος, υπολογίζονται όπως και το 2019, καθώς οι ιδιοκτήτες θα πληρώσουν από 22 ευρώ έως 1.380 ευρώ. Το ποσό υπολογίζεται είτε με βάση τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα είτε με βάση τα κυβικά του κινητήρα και το έτος ταξινόμησης.

 

 

 

 

 

Πώς θα τα εκτυπώσετε

- Μπαίνετε στην εφαρμογή του Taxisnet

- Κάνετε κλικ στο πεδίο «Είσοδος», συμπληρώνετε το ΑΦΜ σας και τον Αριθμό Κυκλοφορίας του οχήματός σας

- Επιλέγετε «Αναζήτηση» και αφού εμφανιστεί το μήνυμα «Επιτυχής αναζήτηση», μπορείτε να επιλέξετε «Εκτύπωση» και να κατεβάσετε τη σχετική φόρμα.
Οι προθεσμίες πληρωμής για τα τέλη κυκλοφορίας και τα πρόστιμα
Τα τέλη κυκλοφορίας 2020 μπορούν να καταβληθούν εμπρόθεσμα μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου 2019. Όσοι δεν τα πληρώσουν εντός προθεσμίας, θα επιβαρυνθούν (εκτός του ποσού για τα τέλη) πρόστιμα, ως εξής:
100% των τελών εάν το όχημα είναι δίκυκλο, τρίκυκλο ή επιβατικό ΙΧ.
50% των τελών εάν το όχημα είναι επιβατικό ΔΧ, φορτηγό ή λεωφορείο.
30 ευρώ εάν τα τέλη κυκλοφορίας είναι μικρότερα των 30 ευρώ.

 
<< Έναρξη < Προηγούμενο 1 2 3 4 Επόμενο > Τέλος >>

Σελίδα 1 από 4

Online Εκπαίδευση

l_plateOnline Test  για  την αξιολόγηση των οδηγικών σας γνώσεωνΞεκινήστε!